© Sven Czastka

• 641 m
  • 716 m
  • 114 m

Tato přeshraniční okružní trasa vás provede kolem mnoha (přírodních) památek Saského Švýcarska.

Prohlídka začíná v Königsteinu. Na kruhovém objezdu se vydejte směrem na Rosenthal-Bielatal a pokračujte po této silnici do Königsteinské čtvrti Hütten. Zde silnice odbočuje doprava směrem na Leupoldishain. Po dlouhém stoupání odbočte vlevo na lesní cestu Hirschstange. Z této nenáročné lesní cesty jsou krásné výhledy na Pfaffenstein. Túra pokračuje pod skalním labyrintem Langenhennersdorf, dokud lesní cesta neodbočí na Nikolsdorfer Weg. V obci se držte vlevo a dojdete do údolí Biela. Zde se vydáte po Königsteiner Straße přes obec Rosenthal k českým hranicím, kde se u Eulenhoru vydáte po značené cestě směrem na Sněžník (Schneeberg). U zastávky Schneeberg projedete na kole vpravo obcí a poté vlevo nahoru na Vysoký Schneeberg. Vraťte se po cestě a poté odbočte vpravo na cyklostezku 23 (Krušnohorská magistrála) do Děčína, odkud se můžete vrátit po Labské cyklostezce do Königsteinu.