© Tourist-Information Altenberg, Urlaubsregion Altenberg

TK 9 - Lázeňská terénní trasa - Velký okruh podél vody

Přehledně

• Start: Lauftreff Gesundheitszentrum "Raupennest"
  • Cíl: Lauftreff Gesundheitszentrum "Raupennest"
  • střední
  • 4,08 km
  • 1 hod.
  • 37 m
  • 796 m
  • 759 m

Lázeňská terénní stezka TK 9 - velký okruh kolem rybníků Galgenteiche. Nenáročná vycházka, téměř stále po rovině, osvěžující, s hezkými výhledy.  Vhodné i pro kočárky, či kola.

Jděte podle značek  TK9. Vstup na trasu začíná za budovami Rehabilitační kliniky Raupennest. Držte se vlevo a asi po 400 m zahněte doprava do lesa. Napravo od vás je Velký šibeniční rybník Grosse Galgenteich. Po 500 m se dostanete k malému mostu, zde zahnete doleva. Příkop (Neugraben) vás provede kolem informačních tabulí „Zdroje pitné vody“ v Altenbergu. V dalším průběhu túry se dostanete ke Schneise 31 - zde odbočíte doprava. Nyní cesta vede mírně dolů. V proláklině cesty se držte znovu vpravo, dokud nepřijdete k Viehtriftweg. Zde zahnete doprava a brzy uvidíte zásobník pitné vody pro Altenberg. Vlevo je přírodní rezervace. Pokračujte po cedulích  TK9. Za kempem se vydejte po chodníku vpravo, který vede pod  koupalištěm. Za pár minut dosáhnete svého výchozího bodu.