© Tourist-Information Altenberg, Tourist-Info-Büro Mitarbeiter

• 117 m
  • 807 m
  • 728 m

Lázeňská terénní trasa č.3 - okruh kolem ScharspitzeVelmi hezká, lehce náročná trasa

Jděte po značce TK 3 ve směru k letní bobové dráze. Asi po 150 m se dostanete na stezku a cyklostezku (křížovatku), držte se vlevoa a pokračujte po této cestě asi 300 m. Když dorazíte na Sonnenhofweg, držte se nejdříve vpravo a při přístí možnosti pak zahněte  doleva. Přes Bergstrasse se dostanete na B170. Přejděte přes B170 a pokračujte z kopce dolů (nalevo je supermarket). Jděte podle značek na TK3 přes Neue Straße (nad „Aschergraben“).  Trasa vás vede na strmou lesní cestu (dříve bobová dráha). Asi po 500 m se dostanete na vrchol Scharspitze, kde je dřevěný přístřešek pro turisty s informační tabulí o historii staré bobové dráhy. Udělejte si krátkou přestávku, užijte si  klid a ticho a poté pokračujte  rovně. Asi po 200 m se držte vpravo, cesta vede mírně z kopce. Na další křižovatce zahněte doprava na Langegasseweg, která vás dovede do Altenbergu a zpět do výchozího bodu trasy. V horní části cesty můžete vidět známou altenbergskou Pinku.