© Phillip Maethner, Tourist-Information Altenberg

• 79 m
  • 825 m
  • 753 m

TK 10 - Lázeňská terénní  trasa - RaupennestringPoměrně náročná trasa, pro fyzicky zdatnější

Turistická trasa TK 10 začíná za komplexem budov  Rehabilitační kliniky. Držte se vpravo ve směru do centra města / na sportovní hřiště. Za dřevěným mostem zahněte doprava na stezku. Krátký úsek cesty vás bude doprovázet malý potok (Tiefenbach). Po 150 m se dostanete na Rehefelder Straße, kterou přejdete a pokračujete vlevo směrem k městu (značka „Bergbaumuseum“). Za mostem na Rehefelder Straße zahněte doprava na stezku a cyklotrasu, která vede kolem Kneippovy vodní šlapací lázně. Po této stezce pokračujete rovně, až přijdete k Sonnenhofweg. Zde se držte vpravo a po několika metrech okamžitě zase doleva. Jděte po této cestě asi 600 m, až se dostanete na horskou silnici, zahněte doprava po úzké stezce, která vás vede k Sonnenhofu (vlevo). Jděte podle značek na „Waldschänke Altes Raupennest“ / TK 10. Když se dostanete do Bergeshöhe (můžete zde vidět také horní stanici lyžařského vleku), pokračujte dále po stezce vlevo, překročte Alte Zaunhäuser Weg a pokračujte rovně na Flemmingweg. Zde se držte vpravo a po několika krocích se dostanete k odpočívadlu s informační tabulí. Sledujte cestu podél příkopu (Quergraben). Asi po 200 m dojedete na Rehefelder Str. A už jste dorazili do cíle.