© Tourist-Information Altenberg, Urlaubsregion Altenberg

• 60 m
  • 811 m
  • 751 m

Lázeňská terénní stezka TK1 ke Geisingbergu. Krátká příjemná a jednoduchá trasa, pouze poslední část - výstup na Geisingberg je lehce náročnější, odměnou Vám bude občerstvení v Geisingbaude.

Na semaforech přejděte Bundesstraße 170 a nyní jděte po Dippoldiswalder Straße směrem do města. Asi po 150 m se dostanete na náměstí Bosseplatz. Zde zahnete doleva na Hirschsprunger Straße a po cca 20 m doprava na Neustadtstraße. Na konci této ulice se držte vlevo  a jděte po směru silnice, dokud nepřijdete k asfaltové silnici. Držte se vpravo a pokračujte podle značek na TK1. Geisingberg už je vidět před vámi. Napravo a nalevo jsou horské louky východních Krušných hor - přírodní rezervace. Tato oblast má největší souvislou oblast neporušených horských luk z německého středohoří. Cesta vede do lesa pod Geisingbergem a po krátkém strmém stoupání se dostanete k cíli s rozhlednou. Z rozhledny Luisenturm si můžete užít nádherný výhled do blízkého i vzdáleného okolí.